Vavčerji za izdelavo spletne strani

 

Nepovratna sredstva v višini do 1.500€*

 

Za izdelavo spletne strani dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 1.500 EUR. V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje, je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo spletne strani, ki jih v našem podjetju v celoti izpolnjujemo.

 

  • Vsebina mora imeti smisel in namen. Uporabniki morajo razumeti, komu je namenjena in kaj želimo od njih. Želimo graditi skupnost, želimo prodati izdelek ali na čim lažji način omogočiti reševanje uporabnikovih težav?

 

  • Vizualno privlačna spletna stran. S pomočjo ustaljenih in učinkovitih pristopov glede splošnih elementov na spletni strani oz. v mobilni aplikaciji, mora biti  jasno predstavljeno sporočilo in uporabnost vsebin. . To je področje, kjer se že na prvi pogled ločite od ostalih, obenem pa uporabnikom omogočite intuitivno navigacijo.

 

  • Tehnična odličnostnam zagotavlja nemoten in hiter dostop  do vsebin s preverjenimi aktualnimi pristopi. Boljša tehnika pomeni tudi večjo možnost, da nas uporabniki najdejo – tam, kjer ponavadi iščejo.

 

Tipično spletne strani vsebujejo več elementov, o katerih je vredno razmisliti, če želimo uporabnikom, na njim prijazen način, predstaviti svojo dejavnost ali izdelke. Prvo je seveda prepoznavna domena, ki odraža našo edinstvenost in je zapomnljiva za uporabnike. Lastno gostovanje je priporočljivo zaradi varnostnih nadgraditev in dostopa, kadar nastopijo težave. CSS3, HTML5, MySQL, Php, Javascript, MongoDB so izrazi, ki jih boste večkrat slišali. Gre za programske jezike in širok nabor orodij, pristopov in knjižnic, ki jih programerji uporabljajo za dosego podobnih ciljev. Pomembno je, da je mogoče vsebino gledati na različnih brskalnikih in napravah. Če boste delali z osebnimi podatki, je poudarek na varnosti spletnega mesta samoumeven.

 

vec informacij

 

 

Vavčerji za izdelavo spletne trgovine

 

Nepovratna sredstva v višini do 2.500€*

 

Za izdelavo spletne trgovine dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 2.500 EUR. V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo spletne trgovine.

 

Ste že razmišljali, kako bi svoje izdelke razširili med čimvečjo množico? Ste pripravljeni na razvoj lastne znamke spletne prodajalne? Ste zmožni prodreti na trge, ki vam prej niso bili dostopni?

Vzpostavitev, ustvarjanje ponudbe in promoviranje spletne trgovine je izredno zanimiv izziv.

 

Zavedajte se, da je potrebno, v kolikor prodajate izdelke namenjene splošni javnosti, omogočiti čimhitrejše in čimlažje plačilo in dostavo. Ljudje si zapomnijo, kje so opravili hitro storitev brez dodatnih težav, in, da lahko takrat, ko si zaželijo, vzamejo iz žepa mobilni aparat in v hipu naročijo želene izdelke.

 

Ključni elementi spletnih trgovin so:

 

  • pregledna navigacija s strukturo ponudbe,
  • podstrani z izdelki
  • podstran z opisom ponudnika,
  • podstran s kontakti,
  • noga strani s kolofonom.

 

  • Primerna ponudba naj temelji na izdelkih, ki jih ima ponudnik na zalogi oz. jih izdeluje po naročilu (brez t.i. drop-shipping)
  • Proces naročanja naj bo čimbolj standarden in prilagojen slovenskim razmeram.
  • Proces naročanja mora omogočati plačila na daljavo.

 

vec informacij

 

 

Vavčerji za izdelavo mobilne aplikacije

 

Nepovratna sredstva v višini do 2.000€*

 

Za izdelavo mobilne aplikacije dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 2.000,00 EUR. V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo mobilne aplikacije.

 

Mobilne aplikacije predstavljajo priložnost, da se tudi mala in srednja podjetja povežejo s telefoni v žepih svojih strank. Mora biti domišljena in na inovativen način reševati zadrege s katerimi se ljudje v različnih vlogah, kot naprimer strokovnjaki, potrošniki in drugi, srečujejo vsak dan.

 

Razvoj mobilne aplikacije je zahteven postopek. Najprej je potrebno skrbno načrtovanje in razmislek o scenarijih uporabe, nato pa je treba to jedro oz. idejo preliti v izvrstno tehnično izvedbo.

 

  • Omogočena mora biti uporaba in dostop uporabnikom iz vsaj enega večjega segmenta naprav: Android ali iPhone.
  • Tehnična izvedba je možna v več oblikah (t.i. native, hibridna, embedded pwa), odražati pa mora neko stopnjo kompleksnosti (ne sme biti zgolj posnetek spletne strani).
  • Varnost podatkov in stabilno delovanje.

 

  • Mobilna aplikacija mora imeti jasen namen in smiselno reševati relevantno težavo ciljne skupine (strokovnjaki, splošna javnost, različne demografske skupine…).
  • Ni zaželeno, da je prek mobilne aplikacije objavljena zgolj ponudba izdelkov ali storitve, ki so sicer predstavljene na spletnih straneh.

 

  • Vizualna urejenost elementov med seboj (smiselne barve sheme, ustreznost tipografije, velikosti in razmerja med elementi).
  • Uporaba standardnih elementov uporabniškega vmesnika je dobra zaradi intuitivnosti uporabe.
  • Razvoj popolnoma lastne grafične podobe je v redu, če je učinkovita.
  • Uporabniški vmesnik je smiselno zasnovan in je razviden razmislek o uporabniški izkušnji in procesih pri tipičnih scenarijih uporabe.

 

  • Objavljeni pogoji uporabe, avtorstvo, pravice intelektualne lastnine ter izjava o varovanju zasebnosti.
  • Upoštevajte navodila GDPR glede morebitnega zbiranja kontaktnih podatkov za oglasno trženje.
  • Urejeno avtorstvo gradiv. Možna je uporaba kupljenih fotografij (t.i. stock photo) ali fotografij iz spletnih portalov, ki omogočajo zastonjsko uporabo fotografij ob omembi avtorjev (t.i. royalty free photo).

 

vec informacij

*Pokličite nas za aktualno ponudbo nepovratnih sredstev / vavčerjev.



nepovratna sredstva vavčerji spletne strani mobilne aplikacije spletne trgovine rezervacijske aplikacije